BANTAL KARIPAP ....

 
excited betul la aku kali ni..kalo boleh semua nak jait sendiri je
tuk bakal new born baby aku ni...harini aku siapkan bantal karipap..puas cari tutorial camna
nak buat..akhirnya dapat juga..ingatkan susah la nak buat..rupanya takde la
sesukar yang disangka...
 
pasni nak siapkan sarung bantal la pulak untuk bantal peluk n bantal golek yang dah siap tu..cuma lom bersarung je lagi...tilam tak buat kot..pakai yang lama je..masih elok..tukar sarung je la..turun temurun tu dari kakaknyer yang sulung sampai nak masuk yang ketiga ni...
bukan pakai lama pon tilam ni..kejap je..pastu kang dah lipat simpan..last2 aku bentangkan toto je tuk baby golek2..hehehe..tu yang tilamnya masih cun lagi huhu..
 
OH YER KAT SINI AKU SERTAKAN LINK TUTORIAL YANG AKU JADIKAN RUJUKAN
PADA SESAPA YANG BERMINAT NAK BUAT...KORANG BOLEH RUJUK 
JE KAT  SINI TAU
 
 
~~~~~SELAMAT MENCUBA YER~~~~

No comments:

Post a Comment