TILAM & BANTAL BABY AKU...

 
jeng..jeng..jeng...siap sudah sarung bantal peluk bantal tidur bakal baby aku nanti...
siap n sarung tilamnya sekali...ni la tilam yang di make over...tilam akak n abgnya..skang insyaallah turn dia pulak yang gunakan...turun temurun hehehe

 
tercapai juga hasrat nak jahitkan bantal n sarung untuk cahaya mata yang ketiga ni...alhamdulillah dipermudahkan...ralat juga kalau tak dapat buat sendiri..anak pertama n kedua haritu aku buatkan juga...walaupon mesin jait duk kat kampung...skang mesin depan mata..kalau tak dapat buat hmmm..sedih juga la..

 
excited betul aku...2 biji bantal tidur berlainan saiz..sebiji bantal karipap n dua biji bantal peluk...
agak2 yang mana satu la bakal jadi bantal busuk baby aku nanti...
macam kakak n abgnya..dua2 ada je bantal busuk sampai harini....

 
2 biji bantal peluk..
 
 
2 biji bantal tidur..satu kecil satu besar sikit..

 
bantal karipap..

 
hah..yang ni bukan baby punya tau..yang ni baby besar punya..dia pon
sibuk suh snap pic busuk dia yang dah kepam tu...

 
kita nak snap pic dia sibuk nak landing atas tilam n bantal tu...anak bujang kesayangan aku...
manja sesangat ni..ada adik sok taktau la camna..

No comments:

Post a Comment