keychain lagi..

ni semua hasil dari tangan aku..daripada hobi suka2..skang dah boleh jual sikit2..alhamdulillah..dimana ada usaha disitu ada rezeki..
pada yang berminat dengan mana2 keychain dalam blog aku ni leh ler oder/tempah kat aku yer..murah2 je..selain dari keychain boleh juga kalo nak dijadikan hp strap..ikut permintaan yer.

harga promosi sampai hujung taun...gempak gitu..aku pon wat big sale juga hehehe..
bukan shopping mall je ada big sale tau..kalo banyak korang oder harga leh runding yer..
sesuai juga tuk dijadikan door gift buat tetamu korang..

berminat sms saya:-0173232742
bila2 masa je..


 
price : RM 3.00 each


 
price : RM 3.00 each

 
price : RM 3.00 each

 
price : RM 3.00 each

 
price : RM 3.00 each

 
keychain takde nama-price: RM 3.00 each
letak nama- price RM 3.50 each
max : 5 huruf je yer tuk price ni..

 
price : RM 3.00 each
 

 
price : RM 3.00 each
 

 
price : RM 3.00 each
 
 
price : RM 3.00 each

 
price : RM 3.00 each

 
price : RM 3.50 each
 

 
price ; RM 4.50 each


 
price : RM 3.00 each

No comments:

Post a Comment