TOTE BAG PERTAMA AKU...


 
wahhhhh..rajin plak aku harini...dapat siapkan satu beg simple2 comot2 ala2 aku..
cam tak caya je..kerajinan tu ada..mayb dah hilang kot tahap kemalasan mak buyung masa baru2 haritu...skang dah 6 bulan dah..dah stabil agaknya...ok juga tu..dapat juga aku wat apa yang terbengkalai disebabkan tahap kemalasan yang melanda diawal2 peknen dulu..
 
 
petang tadi geledah bilik jait cari kain cotton yang ada..semua yang bercorak je yang ada...yang putih takde plak..hasrat hati harini nak buat barut tu coming soon baby nanti..nampak gayanya kena la beli dulu kain putih...putih kan sesuai tuk new born baby..hehehe..yang corak2 tu leh letak sebelah atas..putih kita wat lining dia..

 
time nak snap gambar ni siap isi pampes anak lagi..aku ase beg ni esok bakal menjadi beg aku gi rewang umah kenduri je ni..isi pisau,gunting dan seangkatan dengannya..huhuhu

 
seronok tau dapat tengok hasil tangan kita..nak pulak menjadi n ada rupa beg la..
walaupon tak secantik pro la..comot2 je pon..senget benget je...

 
tengok la model cilik aku ni..dia yang over..siap duk try lagi..

No comments:

Post a Comment