baju menyusu punya story

target tuk menyusukan baby hakim exclusive sampai 6 bulan..harap2 aku Berjaya..
skang ni aku tengah nak wat koleksi baju2 menyusu tuk dipakai bila keluar rumah ...kalo kat rumah no hal kan..selak je..sapa nak tengok..abih2 pon cik abang dengan anak2 je pon..
ni time keluar shopping,makan2 kat luar ke..kenduri kendara..
dengan erti kata tempat2 yang publish la..ramai orang...takkan nak buat freeshow plakkan..
 
serve2 harga baju2 menyusu ni boleh tahan mahal juga la..bagi aku yang tak bekerja ni..
sekarang projek aku nak siapkan baju kurung menyusu aku yang pertama..
hasil geledah kat google..rasa2 cam boleh jer jait sendiri baju kurung menyusu ni...
blouse2 terpaksa la aku belikan...walaupon reganya ohhhhmakaiii boleh tahan..
beli la on9 je..tak dapat 2 3 helai..dapat selai sebulan pon jadi la..
buat koleksi sikit2..baju2 ni tak menyusu pon still boleh pakai je gi mana2 ..no hal punya..tak rugi kot kalo aku buat koleksi....lagipon blouse2 yang diaorang jual on9 ni..ala2 muslimah gitu..sesuai la tuk yang gebok2 cam aku ni..
 
nantikan kemunculan baju menyusu aku yang pertama..hasil tangan sendiri..
nanti aku tepek gambar kat sini yer...



No comments:

Post a Comment