SLEVEELESS BLOUSE MENYUSU

tadaaaaa..siap pon blouse menyusu aku yang adoooo...yang ni simple je..buat sleves blouse je..kat dalam tu aku pakai dengan inner separuh(takat dada je)senang la...buka kot atas je..takyah nak selak2 dari bawah tayang spare2 taya yang mula membentuk balik tu...kain ni leh masuk dengan inner kaler lain yer...yang macth dengan warna baju tu je la ek..jangan la main belasah je..
 
 
hmmmm...debommmmnyer aku...

 
gini la rupenyer sleves blouse aku tu...besornyer..ikut saiz aku la kan...
yang ni lom 100% siap..bawahnya lom jait lagi...


 
siap dah di gedik2 kan dengan jait tepi halus..tapi aku tak haluskan sangat la..guna la warna benang yang sama n kain tu kan...

 
hmmmm..cam tak berapa nak gedix je..first time pon aku gunakan jaitan tepi tudung ni sejak aku beli mesin jait tepi...so tak berapa nak pandai la sangat...akan aku usaha lagi sehingga gedix2 tu santikkkkk...
 
 
masa ni tengah nyusukan dak hakim...tak Nampak macam tengah nyusukn...
 

No comments:

Post a Comment