NURSING PAD

nursing pad DIY aku..hahaha...takyah buang2 duit beli yg pakai buang tu...yang ni leh basuh2..lebih menjimatkan...semuanya kena jimat..ekonomi pon takde la mewah kan..so takyah la nak bazir2 duit kat benda remeh temeh ni..
 
nursing pad ni aku dah lapikkan tuala sebelah dalam...n kain flaner bercorak sebelah depan dan belakang..so macam bege la jadinya...takde la nanti basah baju dek susu yang meleleh kuar...dia dah serap dek tuala tu..mudah sangat nak buat nursing pad ni...
 
MOOD TENGAH SEMANGAT NAK BF BABY HAKIM...SEMUA NAK JAHIT SENDIRI KALO BOLEH...HARAP2 AKU TAK PATAH SEMANGAT DITENGAH JALAN...SEKURANG2NYA SAMPAI HAKIM BERUMUR 2 TAHUN INSYAALLAH...SEMOGA DIPERMUDAHKAN...
 
 
buat masa ni aku buatkan 2 pasang je dulu...sebab nursing bra aku yang lain dah aku jaitkan span kat situ..so yang ni buat spare la...
 



dah pukul 2.30 pagi ni..oiii..tido la dulu...mana dating plak mood aku nak update blog nak letak n3 baru yang dah berkepuk aku simpan...ok la..good night tuk yang baru nak masuk tido cam aku..n good morning pada yang baru bangun hehehe...assalammualaikum...

No comments:

Post a Comment